Movie staaaaar, movie staaaaAAaar

Vilka utevägar det finns vaaa, jag har ridit ut två gånger och utforskat vägarna och ska ge mig ut på en till idag och en imorgon :D I måndags red jag travslingan rakt fram och rakt tillbaka för att inte gå vilse haha, men det var ju helt underbara och perfekta trav/galopp vägar. Igår tog jag och Linn en tur åt ett annat håll och hittade, efter lite omvägar, fram till stenbrottet och sjön som är där. Hästarna var aningen tveksamma men efter att jag offrade mina ridskor och klampade ut i vattnet så följde Viggson efter ;) Vi ska nog kunna bada i sommar tror jag, WIHOOO! 
 
Annars blir det nog tomt här i helgen (fast det är ju som vanligt nu heheh) för imorgon är det min sista praktikdag, vilket känns jättekonstigt och tråkgit faktiskt då jag trivs väldigt bra här, men hej arbetslösheten!! Sen rullar i alla fall bilen, jag och madde hem to ma family och inväntar resten av gänget för lite grill innan helgen drar igång på fredag ;D Om vi är taggade !! JAAA! hahah! Ett år av längtan är snart här! 
 
Men jag har äntligen satt ihop en liten film från KG träningen som jag tänkte dela med mig av till världen! Bommar ska vi träna på haha, och jag har bytt bett för hon var inte jättenöjd med det jag hade. Att samla i galopp på en liten volt har vi aldrig testat innan så där tyckte jag ändå att vi gjorde det ganska bra, det ska vi börja jobba på mer. Och skänkelvikning i trav har vi gjort väääldigt lite så där var hon otroligt duktig faktiskt. Men sen på slutet när jag satte mig ner och fick ihop henne, vilken härlig takt hon fick. Det var helt underbart att trava runt då och jag ville inte sluta. Så att hitta till den takten snabbare är mitt mål haha, annars är ju inte hennes trav den flashigaste men så länge takten sitter och galoppen är bra är jag nöjd ;) 
 
Älskar KG:s kommentarer haha