Livstecken

Hinner inte med något, jo skoja, jag hinner med det jag ska men inte så mycket mer just nu. Slutrapporten snart klar, satsar på att vara färdig imorgon (eller måste vara det). KG tränignen i torsdags gick bra och gav mig en bra avstämning och fortsatt riktning med träningen, Linn filmade massa så ska lägga upp det så fort jag får lite tid över. Viggson och Fendi flyttade till det nya stallet i söndags kväll och de är lite stressade men verkar ändå glada, det känns jättebra och Viggi brallade loss ordentligt i den lilla gräshagen hon går i nu vill jag lova... Skydd runt om och boots på det haha! Om en vecka när de installerat sig lite mer kommer de släppas på större beteshagar och Viggson kommer nog få en liten ponnykompis då också :D 
 
Var i Linköping i helgen också och hade roadtrip upp i en liten buss med 7 sköningar, att de drack öl i bilen och behövde ta typ 110 kisspauser hela tiden gjorde bildfärden sjukt lång haha! Men vi kom fram och solen stekte och grillen var igång, en väldigt skön och rolig kväll som jag så väl behövde i all stress som varit! Och nu laddar vi om till Summerburst som är i helgen. På torsdag kommer Madde hit och vi kör en roadtrip hem och hämtas Dannie på stationen på vägen, lite grill och mys på tosdagen som uppladdning inför THE D DAY när resten av gänget kommer till lägenheten vi ska bo i i stan!!! Taggad är bara förnamnet. Hoppas det väntande monsunregnet drar förbi bara så vi slipper att drunkna på Ullevi haha! 
 
Kunde inte låta bli att lägga upp detta, hopplösheten som uppstår när inget funkar och du är i direktsändning, haha vad ska man göra lixom!! Älskar teknink ;) 
 
 
 
Och så bjuder jag på en bild som Linn tog efte KG träningen, så himla, himla fin tycker jag, och fler finns det ;)