Happy horsie

Som jag sa i torsdgas efter att jag ridit i ridhuset och hoppat muren lite grann så släppte jag henne i ridhuset för jag tänkte att hon kunde skritta av sig själv medan jag bar bort bommar och hinder. Men var hon trött efter ridpasset eller? Naje, det fanns en hel del energi på lagret där som kom ut. Så himla roligt att se henne springa runt och runt och runt och rätt vad det var så kom hon på att hon sprang runt lös och fick ett litet freakout, hahah! 
 
När hon insåg att hon var lös fanns det inget stopp på henne haha. När jag börjar filma har hon dessutom redan rejsat som en idiot i några minuter. Hon får ju inte en chans att springa såhär själv i hagen nu och annars är det med mig på ryggen som ska försöka bestämma över henne. Men nu är det precis en vecka kvar innan vi flyttar till nytt stall och då kommer hon få en normal hage igen, hon kommer tro att hon drömmer haha! Då kommer hon nog också lägga av med alla trix och fasoner hon har nu i ridningen, en räv bakom varje öra och man kan inte sitta och sova. Även om jag älskar att rida henne som hon är nu när hon nästan exploderar och inte vet vart hon ska ta vägen så kommer hon bli sååå överlycklig av att få busa i hagen igen min stjärna! Jag ska ge henne fullt käk igen som jag hållt nere nu ett tag och då kanske hon behåller den roliga energin ;)