We´ll be back

Bildbomb part 1 coming up! Linn tog så himla många fina bilder så jag lägger upp några nu och några sen, men nu när utesäsongen kommer så kommer ju också de fina bilderna ;D Måste ändå säga att jag tycker att jag och min stjärna passar väldigt bra ihop, vi är ett fint ekipage :)) Tycker jag i alla fall haha ;) 
 
Uppdatering om Viggis skada så kan jag säga att det nästan med all säkerhet inte är en skelettskada utan att hon smällt på sig hårt i transporten och blivit öm och svullen av det, hon är ju gjord av proslin och född till en drama queen så henne starka reaktion förvånar mig icke haha.
 
Huvudsaken är att svullnaden i princip är helt borta, lite kvar på insidan. Ingen ömhet vart man än trycker och ingen hälta på vänster bakben, igår markerade hon istället lite på höger bak(!!!!) Kanske har hon avlsatat på det och blivit lite överansträngd, kanske att hon skadat det med (skulle inte förvåna mig)... Men idag ska hon ut i en ganska stor sjukhage halvdag och i helgen heldag är tanken. Jag promenerar två gånger om dagen och i helgen kanske det blir lite barbacka om det vill sig väl ;) Så det verkar släppa ganska snabbt, tack gode gud (prayingemojie)!
 
Håller igång i skritt tills på tisdag när det är återbesök, känns bäst att åka in och få henne helt friskförklarad av veterinär (om hon nu är frisk) innan jag börjar jogga henne igen. Fick fakturan från helgen idag, 8200 svenska riksdaler gick det på, det svider gott i en students plånbok vill jag lova. Tack och lov för försäkring som ändå tar halva kostnaden. 2500 för jouravgift, de tjänar goa pengar en lördagkväll!
 
 
 
 
Ser ut som jag sitter på en stol och åker hahah ;) 
 
 
Hon har ju lagom med luft iaf... 
 
Kul att se att hon börjar hoppa lika med frambenen, innan fick hon inte upp vänster i jämnhöjd för hon hade problem med den bogen! 
 
Goa och glada efter debuten ;D
 
Hon räcker ut tungan..
 
Och jag också tydligen..
 
 
En favvobild på oss <3<3
 
"Nej snälla, ingen paparazzi.."
 
Väldrens bästa groom som ställer upp i alla lägen!!!
 
 
Bästisar där
#1 - - Robex Lundgren:

coola bilder