Häst är bäst

Idag är det sista dagen på ledigheten och det är en fullspäckad vecka som väntar. Idag har jag tre hästar som ska trimmas lite i ridhuset, imorgon är det jobb och hoppträning, onsdag, torsdag ridning och jobb och fredag blir det att skriva hemtenta som det är deadline på i helgen samt rida och bada pålle inför tävling på lördag! 
 
Men helgen har varit lika grym som jag trodde den skulle bli. Dannie har åkt hem nu och jag saknar henne redan. Sjukt ändå att vi träffades sist i typ augusti förra året och nu när vi sågs igen så var det som om vi träffades förra helgen, med riktiga vänner spelar det verkligen ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna man ses ;D 
 
Det har varit härliga turer i skogen i den varma solen och god mat och gött häng ;) Synd att tiden går så fort bara! Men nu väntar ju som sagt en rolig vecka med trimm inför tävling och debut så det är bara att börja fokusera lite. Jag ska dessutom trimmelimma Fendido eftersom Linsan är i Madrid och roar sig....... Någon måste ju hålla hästen i tävlingstrimm inför söndag haha ;) Ska bli skönt när hon kommer hem på onsdag, inte alls lika roligt utan henne!
 
 
Stomöte i hagen, helgens bravader diskuteras!
 
 
Dannie på mitt lilla kräk barbacka i en timma, skavsår var ett faktum ;)
 
Hahaha, Viggson ser verkligen ut som en ponny uppifrån storkillen Fendis rygg...