We're burnin' up, We might as well be lovers on the sun

Ja titeln beskriver ganska på pricken den senaste veckan, haha! Idag vid 4-tiden kom åskan med dunder och brak och det regnade som det aldrig regnat förut. Kan ju säga att jag var ute hela tiden och njöt av att bli genomblöt, längesen det svalkade när man var ute. 
 
Viggson får som sagt vila idag så jag tog av henne flugtäcket i hagen, hälsade lite på henne bara och stack och köpte ett nytt bett som jag ska testa imorgon. Köpte ett tredelat med fasta ringar och gummi på sidorna i Falsterbo som jag har ridit med en vecka nu, kan dock säga att det var sämst. Okej, kanske inte sämst att rida med men det var inte ett bra bett till henne då gummit var så strävt så hon har fått ett litet skav i mungipan och gummit har dessutom börjat släppa och gått sönder så kvalitén på det var ju inte tipp topp... 
 
Vill fortfarande ha ett bett med fasta ringar men som ändå är rörligt i munnen så då hittae jag detta som jag tror kommer bli super. Ett snällt bett med en lös mittendel som rullar så hon har något att leka lite med :)