On our way!

Nu är vi antagligen i luften någonstans över Atlanten och jag är antagligen sjukt uttråkad och smått panikslagen för att man inte kan rör sig typ. Vi ska nämligen vara i luften i 10,25 h!!!! Inte helt okej tycker jag då jag mått illa och vart allmänt små stressad/uttråkad/äcklig efter 6 h i luften tidigare så ser faktiskt inte riktig fram så mycket mot just den biten av resan. Men jag får helt enkelt hålla målet i tankarna hela tiden och ladda upp med många filmer på datorn att fördriva tiden med. Nästa stopp Miami ;D
 
Helt underbart att resa iväg från mörkret och nyårshetsen med min fantastiska familj på vår hittills längsta resa tillsammans. Hela 11 dagar borta i sol och bad och lyx och mat och shopping och så vidare, ska försöka ta in allt och verkligen njuta av detta break från verkligenheten och ta tillvara på chansen att ladda om för ett nytt år! 
 
Så GOTT NYTT ÅR till er alla där hemma!