Family

Det är sjukt svårt att hitta information om Viggalos familj för allt är på holländska vilket tyvärr är ett av de få språk jag inte kan. Hennes mamma har ett ännu längre namn än vad Viggi har och det finns dessutom tusen andra som heter nästan samma fast inte riktigt, internet förvirrar mig och jag kan inte hitta något alls som jag kan vara säker är rätt. Det är lite tråkigt att inte veta så mycket om någon på hennes mammas sida faktiskt.
 
Dock är hennes pappas sida fantastikt fin. Med världstjärnan heartbreaker som farfar vet man att man har en god grund. Farmor är Rapsody och hon har tävlat upp till 1.45 och är väldigt framgångsrik där.
 
Va-Vite som är hennes pappa är också väldigt framgångsrik och väldigt snygg att se på. Han tävlar 1.50 och har varit väldigt framgångsrik som unghäst i stora championat. Hans avkommor ska tydligen också vara väldigt trevliga att hantera vilket Viggi är ett levande exempel på. Så ja, min lilla pålle har en fin blodslinje bakåt och jag tvivlar inte på att hon har mycket att ge :) 
 
Farfar Heartbreaker
 

 
Pappa Va-Vite