Back on Track

Nu är det tack gode gud helg och jag mår typ bra igen, älskar det! Äntligen har vi vart i stan igen och för en gångs skulle fick jag leka allvetare och visa vägen (dock med hjälp av karta i vissa fall). Linn kom i tisdas så första gången hon var ine i city vilket va kul.. Vi fassna såklart inne på F21 som man alltid gör med alla sommarkläder som finns, helt sjukt vad jag vill ha sommar, sol, bad och fest nuu asså! Inget slår de!
Och går man genom Times' så måste man ju nästan stanna för den söta men också lite läskiga Elmo. Turister som vi är fick vi även ta ett kort med snyggingen :) 
Vi hann med titta in en lite sväng på sockerbit med, den adressen finns numera inpräntad i huvet! Kan ju inte hålla mig borta hur länge som helst från min älskade geisha, mmmh !
#1 - - Lisa:

Haru gått och blivit blondiee?!

#2 - - mig:

haha neej neej icke, ljuset som är skumt bara ;))