Födelsedagsfirande

I helgen var jag hemma och blev ordentligt bortskämd vill jag lova! Min favvismat (porterstek) och mammas herrgårdstårta tillsammanr med goa glada släkten, blir det bättre eller?! 
 
Jag fick dessutom alldeles för mycket fina presenter, jag vet att vi (jag och min bror) blir för bortskämda av mamma och pappa och mormor och morfar när vi fyller år eller vid jul typ. Men jag tycker det är skillnad på att bete sig bortskämt och att vara bortskämd men uppsaktta det på rätt sätt. Svårt att förklara men jag är verkligen otroligt tacksam för min underbara familj och skulle klarat mig utan en enda present bara de var där med en god liten tårta typ, men vem är jag att säga nej när de langar fram guldiga paket? ;) 
 
Viggson skrittar i alla fall fortfarande och igår när jag sprang med henne i ridhuset lite så haltade hon inget, vad vi kunde se då. Idag ska jag skritta ut igen, barbacka som vanligt, och jobba henne lite i skritten på vägen, böja lite och flytta lite undan skänkel och så vidare, se att hon kommer ihåg något haha. Och imorgon ska jag nog sadla på och jogga en kortare sträcka med henne och känns på det :D Kanske är vi back in business snart och då kan jag anmäla till en tävling jag tänkt åka på den 11:e april, alltså om knappt 3 veckor så det borde vi klara hoppas jag haha, och gör vi inte det så åker jag inte helt enkelt :)
 
 
Viggson blev lite sugen på en donkenburgare igår ;)
 
Sötnöt där