HEEEY I´M BACK, typ kanske

Ja, jag kanske är tillbaka här igen efter en paus sen årsskiftet. Var ingen avsiktlig "paus" direkt utan mer att jag inte orkade sätta mig ner och ta tiden att skriva typ. Har ju hänt en del, kanske recapar det nångång ;) Men nu har jag precis flyttat från västkusten (bästkusten), den enda kusten jag bott vid i sverige och landat i Uppsala, yes box, Uppsala. Har varit här i snart en vecka nu och inser att jag verkligen flyttat på riktigt, långt långt ifrån alla mina bästa i livet, familj och bästis!! Tacka gud att jag har med mig Viggi, annars hade jag nog faktiskt inte flyttat alls!
 
Jag lämnade dessutom ett fantastiskt stall bakom mig, äntligen hittade vi ett stall där både jag och Viggi trivdes, som drevs av superhärliga människor och som passade oss perfekt. Jag ska plugga till djursjukskötare här uppe och eftersom det är det enda stället i Sverige där man kan plugga det så fick jag snällt flytta hit i tre år, hoppas det kommer blir roliga år, hoppas hoppas!
 
Får se hur mycket och hur ofta jag skriver här men eftersom jag är så långt hemifrån nu tänkte jag att nära och kära kanske kanske ville se lite hur jag har det och läsa en snutt ;) På återseende snart.
 
Bästisarna!! Oförklarlig saknad!!
 
Vi har i alla fall varandra ponie och jag <3
#1 - - linn skjetne:

Skriiiiiv ofta!!! Har ingen koll på dig nu mera. Du tog med dig halva mitt hjärta så vårda det väl! <3

Svar: Ska skriva för din skull (stalkar din blogg varje dag, känns som man är med mer då)! Halva mitt är kvar hos dig! Längtar tills vi ses SNART <3
Mathilda Nygårds