Update

Helgen har gått fort (som vanligt) och för en gångs skull så gjorde jag inte jättemycket :) Åkte med Linn till Helsingborg och blev bjuden på middag, alltid lika gott, och kollade även när hon red två hästar där nere och blev avslängd av en... tappa luften och slog i huvudet så kvällens planer blev inställda och jag tog över ratten på hemvägen. SKönt att det gick okej med henne iaf, och hästen skärpte sig sen! Vi körde all in på film och myskväll istället, just as we like it ;) 
 
Sedan har jag jobbat som vanligt i veckan, blev eftermiddag/kvällsjobb igår och idag men det är faktiskt ganska skönt att växla lite ibland. Man kommer upp lätt på morgonen när man vet att stallet väntar och lite extra gött med ob tillägg på kvällarna med ;) 
 
Viggson fick sig en genomkörare i måndags i ridhuset och vi avslutade jättebra, börjar få bättre koll på vänstersidan nu och verkligen få igenom henne i båda varven, nu fuskar jag inte med något, vilket Viggi inte är lika glad för haha... Igår Red jag och Linn till en superstor stubbåker och galopperade lite. Solen sken och hästarna var glada, en väldigt härlig tur och så lyxigt att kunna variera ridningen så mycket och verkligen låta hästarna sträcka ut och bara galoppera i en evighet rakt fram :D 
 
Idag tömkörde jag i en låg form ganska lugnt och hon jobbade fint om än lite stark och pigg. Imorgon är dagen D, då faller domen ;) Jag väntar med spänning på vad Katja har att säga om henne. Om inte annat så känns hon väldigt fin och fräsch nu så jag har i alla njutit in i det sista ;) Men man vet ju aldrig, min känsla kan ju vara way off... Hope not! 
 
 LÖVLY DAY!
 
 
Promenad med två freaks
 
Första dagen med lunch hö i hagen. De gillar både det och varandra ;)
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Blir så avundsjuk när jag ser bilden. Rena drömmen att få rida på ett öppet fält!

#2 - - norrbotten emma:

fina bilder du fotat =)

ha en bra dag

#3 - - Patricia:

Otroligt fina bilder!! :)

#4 - - Josefin:

Så himla fina bilder

#5 - - Emily Wendin:

Vilka fina bilder. :)

#6 - - Emily Wendin:

Vilka fina bilder. :)