Min stora gosebjörn

Ja, just nu är Viggson mitt jättestora gosedjur för hon är såååå hårig och mjuk och fluggig! Vinterpälsen kom snabbt efter att jag klippte henne förra gången men eftersom hon har skrittat och tagit det lugnt ett tag så har det kännts onödigt att klippa henne. Men nu är det snart dags att bli några kilon lättare, snart är hon helt igång igen och då ska jag gräva fram den fina tävlingspållen igen ;) 
 
Nu har hon ju varit ledig en månad så hennes vintervila är klar, och sen åker jag bort i två veckor i slutet januari (Bali baby) och då får hon vila lite igen. Så nu blir det igång och lite trimm och sen kanske någon tävling i början av januari om vi hittar någon bra :D Har sån hoppabstinens och vill bara sitta och trimma och träna men vi får vänta lite till med det. Tänkte börja småskutta lite nästa vecka :D :D :D 
 
På jobbet drar julkaoset snart igång så då blir det långa och jobbiga dagar, men det är ju inte så långt kvar till jul så det är ju bara att kämpa på. Stallflytten blir nog inte bli tidigare än nyår ändå för att det är så himla mycket nu innan med jobb och annat så vi härdar ut lite till ;) Jag vill ju gärna vara lite mer i stallet och ha lite extra koll där när vi precis flyttat och efter jul lugnar det nog ner sig lite på jobbet så dagarna inte blir så långa :) 
 
Annars är allt fiiiint, jag är glad nästan hela tiden nu för att jag har kommit på vad jag ska bli när jag blir stor och såklart för att Viggson är den bästaste i världen och på G igen nu!! Jaja, framtiden får vi ta en annan dag ;) 
 
Juste, jag var ju hemma hos familjen i helgen så vi firade min underbart söta lilla systerson som fyllt 1 år och sen firade vi bästaste mormor som fyllt 76 (tror jag det var haha) och i söndags besökte vi min kusins nya hus (vill med ha huuus). Mycket tråta, släkt och socker i helgen, precis som jag älskar det haha! 
 
 
 
Zwiggidiloo önskar sig ett nytt hönät i julklapp!!