Ny vecka nya möjligheter...

Eller? Vaknade upp i morse och trodde att jag drömde typ och fnös lite lätt åt klockan som ringde, inte skulle väl jag upp till något, det var ju helg.... Men icke då, det är ju ny vecka och nya möjligheter nu.. 
 
Det har verkligen varit en väldigt hästig helg med uppgång tidigt och på plats i stallet 07.30 fre, lör och sön. Det var nog därför jag räknade med lite sovmorgon idag hehe ;) I fredags travade jag ut en sväng på skruttan med Linsen och Guldgossen och i lördags red vi ut en sväng själva – hon är stel som en kossa men ohalt och pigg så vi sätter igång så smått :) Sedan har jag hjälp till på tävlingarna på HFK fre och lör en sväng och jobbat av mina timmar man ska göra där och igår var det upp tidigt för att hinna rida och fixa innan vi åkte på tävling i skåne med Linn och Fendi. Långt att åka, kallt, regnigt, blåsigt och ett ner i varje klass kanske inte låter som en så kul tävling – men med grym fikakorg, bästa sällskapet och en duktig häst så var det ändå inte mycket att klaga på ;D 
 
Känner mig seg i kroppen (blir jag inte sjukt efter den här helgen så mycket som jag frusit kommer jag aldrig bli det, peppar peppar....) och lite blandade känslor för veckan.. eller nej bra känslor för veckan, blanade för livet (as usual)!
 
Anmäld till tävling i alla fall den 11:e så vi satsar på att inget händer tills dess och att debutera 1m då ;)