Inget vettigt

Nej, jag har egentligen inget vettigt att skriva, har inte gjort mycket idag assåå.... Jag hade avsatt dagen för att plugga och jag borde verkligen gör det och skriva min jädrans organisationsanalys (ja ni hör ju hur otroligt lockande det låter) men jag har endast pusslat heeeeeela dagen. Yes, pusslat!! Stall-Linn och St Petrus fick den briljanta idén att köpa ett pussel och eftersom jag inte har mycket till liv utanför hästarna (jo men det har jag egentligen) så passade ett pussel fint, katterna är beställda också, tog ett startkit på 5 st till att börja med ;)) 
 
Annars har Viggson haft en lugn vecka med barbackaskritt i skogen i ösregn, kort longering, vila och idag lite snabbtrimm i ridhuset för att kolla växelspakarna. Hoppade en liten sockerbit och hon hängde med i svängarna och kändes fin. Hon samlar sig bra nu men hon är inte så stark i den galoppen än men hon kämpar på bra och är så arbetsvillig och lättlärd min lillräka :)
 
Imorgon bär det av till Varberg för en liten Pay n jump på 80 cm och lyckos som jag är har jag med mig Linsen som groom, coatch, stöd och förste filmare. Nu jäklar ska vi få ordning på att hoppa på bortaplan så vi kan ge oss ut på tävlingsbanorna igen! Note to self: Rid bra nu för faaaen! 
 
#1 - - Annster:

Fin häst <3

Svar: Tusen tack, tkr jag med ;D
Mathilda Nygårds

#2 - - Robex Lundgren:

fin bild

#3 - - linn:

Du höll planen och red som en gud! Tummen upp för dig och Viggi idag, ni är bäst!

Svar: Hihiiii taack kära dreamteam medlem! I helgen var vi faktiskt grymma :))
Mathilda Nygårds