Ångest-tenta på ingång

Ja, det har ju varit lite dåligt med skrivandet här men det är för att jag den här veckan har en tenta som ger mig riktig ångest. Har därför försökt att inte få total panik och faktiskt börjat tidigt med att bryta ner det som ska göras. Tur för mig att jag har en till kompanjon att jobba med så vi kan slå våra (inte jätte)smarta hjärnor ihop...
 
På grund av detta kommer det nog bli lite dålig uppdatering här den här veckan i alla fall. Ska sen skriva om Viggsons träningsupplägg och om ett litet småhemligt projekt jag(familjen) haft ett tag ;) 
 
Så over and out och wish me luck!!
#1 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Lycka till!

Svar: Tusen tack! Ska göra mitt bästa;)
Mathilda Nygårds

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så himla härlig bild!

Svar: Tack så mkt :))
Mathilda Nygårds

#3 - - Joe:

Vilken fin bild!
Lycka till på tentan sen.

Svar: Tack så mkt, gick sådär haha! ;)
Mathilda Nygårds

#4 - - Alida:

Fin bild och härlig miljö! Tentan fixar du!

Svar: Tack så jättemkt :))
Mathilda Nygårds

#5 - - Robex Lundgren:

fin bild

Svar: Tack :)
Mathilda Nygårds