Avslut och nystart

Jobbade sista dagen i fredags och hade bakat kärleksmums till alla på kontoret och jag kan ju säga att det gick hem, alla gick banans haha ;) Känns lite tråkigt faktiskt att det är slut nu, det har ju blivit en vana att gå dit varje dag och nu är man så injobbad i sitt distriktet och sin runda så det blir konstigt att det bara är slut nu. Hoppas dock det blir en del extrajobb i höst så får jag hänga där lite ändå!
 
Imorgon börjar skolan på nytt igen och det väntas metodkurs samt c-uppstats efter det, inte jättetaggad på det men när vi väl har ett ämne på uppstats och allt blir mer tydligt kommer jag nog bli lite mer motiverad. Herregud, det här är sista gången jag börjar skolan igen efter ett sommarlov, känns helt sjukt att jag (förhoppningsvis) har en examen i juni nästa år!!!
 
Viggsons lov är slut och det var på tiden, hennes trötthet har vänt till rastlöshet och mycket överskottsenergi. Det är nog perfekt att börja igen nu och under den här tiden har hon inte tappat varken kondition eller styrka, dessutom springer och busar de som tusan i hagen så hon har hållit igång sig själv bra men samtidigt vilat. 
 
Idag fick hon ett helkroppsbad med Elvitals nya hårvolyms-schampoo och hon luktade godare än godast, hon fick torka och gå i skritten 40 min vilket gick fint. Imorgon blir det en skrittur, förhoppningsvis i sol och sedan lite trav senare i veckan :) Skönt att vara igång igen!