Separationsångest

Ja nu går hon där i hagen, äter sitt hö, drar sina rundor och snackar med sin granne. Om några dagar kanske hon undrar var jag är, kanske tror att jag övergivit henne, fastän jag har berättat flera gånger att jag ska bort i två veckor... Haha skoja hon märker säkert inte ens att jag är borta även om jag märker att jag inte är där. 
 
Lite jobbigt tycker jag allt det är ändå att åka, men herregud lixom det handlar om knappt två veckor och sen är jag tillbaka och fast igen haha. Och jag ska på den grymmaste resan jag vart på så jag kommer nog inte ens ha tid att tänka över alla senarion som jag i huvudet tänkt kommer hända när jag är borta. Nej, helt enkelt kommer det bli awesome med allt och Viggalojsan tycker kanske till och med det är skönt att slippa mig och mina fasoner ett tag! ;)