25 kvar till 50

Har varit en helt sjukt intensiv och underbar helg så hann inte skriva igår då jag kom tillbaka till Uppsala vid 19.30 och åkte direkt till stallet för att skritta och ta hand om en pigg ponie. Förra veckan var lugn för Viggson, blev en liten skritt och joggvecka bara för att pausa lite och för att jag tyckt hon känts lite springig och något off i framför allt högergaloppen. Vet inte om hon ev sträckt till en muskel lite för hon känns bättre i slutet av passen efter lite mer galopp och när hon är helt varm i kläderna. Har känt igenom henne så noga jag kan men hittar inget och i övrigt känns hon super så ser till att skritta och jogga fram ordentligt på mina ridpass så hoppas jag det försvinner snart, annars får jag kolla upp det mer :) 
 
Jag åkte hem i torsdags kväll till famljen och kom som sagt tillbaka till Uppsala igår kväll. Fyllde hela 25 år i lördags och det firades med släktkalas och 25 ljus på tårtan :) Hann även med att träffa Lisa hela fredagen, äta lunch vid vattnet och mysa. Sedan kom Moa med tåget från Halmstad och sov över och sedan kom Linn upp på kvällen, lagom innan bubblet var slut, och firade lite med sällskaosspe till 03 på natten!! En helt fantastiskt späckad helg helt enkelt. Fick dessutom alldeles för mågna och fina presenter. Faktiskt bara saker till mig och inte min fyrbenta vän, nog första gången i världshistorien det hänt! Vi fick dock lite träningar men det är ju mest för att jag behöver träna ;) 
 
Helt slut nu men kan ärligt säga att jag har den i särklass bästa famljen och med den den bästa och mest underbara släkt man kan tänka sig. Att dessutom få fira med mina kära gamla vänner var pricken över i:et på den här helgen. Man vet när man är hemma och omgiven av de bästa! Längtar så mycket till sommaren nu och att få spendera en längre tid hemma och dessutom att ta med Viggson hem för en gångs skull. Hon har aldrig satt sin fot i Särö men det ska vi ändra på, snart kmr vi!!
 
Att de vet att jag gillar geisha!?