Det rullar

Liver rullar på.. Är inte väldigt glad (som jag ofta faktiskt är) men är inte heller så nedstämd och "emo" som jag kan vara ibland. Det bara rullar på typ och är lagom, lite tråkgit men bättre än emo tycker jag allt. Jag älskar verkligen att avsluta dagen med att natta Viggson i stallet oavsett hur trött jag är. Aldrig jobbigt att åka dit, aldrig jobbigt att mocka (skön terapi faktiskt) och aldrig att jag skulle välja att vara hemma och mysa istället för att streta på en regnig dag i stallet. Helt enkelt det som gör resten av tiden värd att vara lite tråkigare ;) 
 
Idag vaccinerades Schwiggydiwhoo (nytt smeknanm, gäller verkligen att få till uttalet där). Jag var inte där men Linn agerade stöd till Viggi, som visst inte var så glad att blir sprutad och var lite väl kaxig mot veterinären som fick ge henne en lavett så hon gav sig... Schwiggydiwhoo blev enligt Linn högst förolämpad och förnärmad av detta (Shocker...) men skärpte sig och skadade ingen under processen. Innehållet av sprutorna är nu i hästen så slutet gott allting gott! 
 
Veckans jobbigaste dag är snart gjord, Viggson har en liten oplanerad chilidill vecka med skrittrundor i skogen. Helgen rullar snart in och den bjuder på hemfärd med släpet för lite tillpiffning. Ja, det rullar helt enkelt! ;)
 
#1 - - None None:

Så underbara bilder du har på bloggen 🐮✌🏽️