People never ceas to amaze me

Längesen jag skrev men det har varit så mycket som hänt den senaste tiden att min hjärna inte orkat med att skriva eller prata om det mer, haha. Den dagen då jag står med ett eget litet stall med några få väl utvalda och bra människor, den dagen kommer allt att fungera! Lätt kaos på stallfronten och det är inget som egentligen behöver skrivas här mer än att jag är trött på dåligt ledarskap i stall och oseriösa människor! Inget rör mig eller Viggson egentligen men man påverkas såklart av människorna omkring en och framför allt när goda stallvänner drabbas så får man sig en funderare och börjar omvärdera lite. Allt som allt, vi får se vad framtiden har att bjuda på men det har minst sagt varit en intressant vecka och mer lär komma haha ;) 
 
Annars rullar det på, ledig idag men jobbat mån-tis. Viggson skrittar på, vi promenerar och skrittar våra långa rundor varje dag och hon börjar finna sig i det och inte vara alltför studsig och bråkig faktiskt. Hon har väl accepterat sin dom att ta det lugnt ett tag nu ;) På fredag bär det av till kliniken så tills dess lär det ju inte hända så mycket på den fronten, det ska bli spännande att se vad detta kan vara! 
 
Många härliga promenader ger många härliga bilder, till exempel när hunden rullat sig på en nygödslad åker och är skitnöjd!
 
 Inte lika nöjd efter ett helbad, hon luktade gödselstack i två dagar ändå...
 
Viggson <3 kossor = sant!