Kanonkulans energi är snart upp över öronen

Haft en väldigt skön och rolig helg där jag bjöd Linn och Petter på middag (äntligen) då jag ätit hos dem x antal gånger, blev den legendariska familjeparadrätten porterstek, sjukt gott blev det med om kockinnan får säga så ;) Efter det blev det en lite spontan utgång och vi dansade tills efter stängning, då vet man att det varit en bra kväll, en kväll jag behövde!!! Inte lika kul dagen efter såklaaart, låg i soffan tills kl 17 och då orkade vi ta oss till BK och äta pommes och chilli cheese innan stallet väntade. En bättre bakisdag alltså! 
 
Idag har det varit jobb som vanligt i gula faran och sedan skrittade jag och Linn bort våra pensionerade tävlingshästar till Styringe och joggade lite i paddocken där. Hon kastade nästan av mig när jag försökte skritta över en ensam lite bom och var allmänt hoppig och spänd, vad gör inte lite kyla och fyra dagars skritt... Det lär bli ännu roligare efter två veckor till med detta ;) 
 
Eftersom det inte händer så mycket på hästfronten för tillfället så får det bli en throwback till i somras och min första hoppträning för Pether som ändå gick ganska bra. Synd att ingen kunnat filma de senaste träningarna, jaja, det får bli när vi är igång igen (när än det blir) :) 
 
 
 
 
 
Höga händer no more! 
 
Låga händer so more ;)