It's fall y'all

Hösten är här och har verkligen varit underbar den här veckan. Har promenerat med Viggson en del och även hunden (not mine) lös, supermysiga promenader! Viggson börjar annars bli ett litet as (ursäkta språket), men hennes energinivå är grotesk. Hon går lite dit hon vill, ångvältar sig fram, travar, hoppar till för allt, kastar sig, väldigt lätt att lätta på framdelen när man sitter på nu och är allmänt överallt. Hon har skrittat en vecka nu och har en vecka kvar. Ska jogga lite någon dag med men annars blir det långa skritturer, 45 min - 1 timma typ för att hålla igång lite. 
 
För övrigt har hon typ blivit en björn igen.. Kanske inte en björn än men hon ser då rakt inte klippt ut i alla fall. Innan jag vet hur lång vårt break blir så få det vara men när hon ska igång igen sen så blir det klipp klipp igen :) 
 
Snart dags för kvällsjobb och samma sak imorgon, sen är det heeelg och det enda jag har planerat egentligen är att träffa bästis som är på besök! Ikväll är det också stallmöte, som jag såklart inte kan gå på eftersom jag jobbar... Hade velat gå men det ska bli intressant när jag får höra vad som sas, vågar folk säga vad de tycker eller kommer det vara tystare än graven!?
 
Finn ett fel????? 
 
Yes, skon är som vanligt av trots 24h boots... 
 
 
 
#1 - - Mams:

Gud vilka goa bilder!