Tävlingen i bilder

Blider tycker jag alltid är roligt, framför allt när motivet är så sött som lillräkan! Fröken Linn var duktig med kameran även i lördags så det blev några bilder trots slabbig paddock och blåsigt väder ;) 
 
Idag kommer förhoppningsvis hovis och slår om en sko som hon vinklat snett och dragit loss tre sömmar på. Precis som hon gjorde för typ en vecka sen... Imorgon och på fredag är det träning för K-G Svensson och om jag har tur kanske någon kan filma lite men annars är jag där själv så det kan bli dåligt med det... Men träningen kommer ju förhoppningsvis vara lika bra ändå och jag tror jag kommer få svettas en del! Yeaay!!
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Elina:

Fina bilder, fint ekipage - kram!

Svar: Tack så mycket, vad snällt :))
Mathilda Nygårds

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder!

Svar: tack så jättemycket, även om det inte är jag som tagit dem ;)
Mathilda Nygårds

#3 - - Sabina:

Riktigt fina bilder, kul att se :)

Svar: Tack så mycket, bra fotograf :)
Mathilda Nygårds