On ma way home

Den här veckan blir det en jäklans massa körande till kungsbacka och tillbaka, idag, imorgom med släp och till helgen! Strax åker jag norrut med stora blå och ska gå på en clinic ikväll med Bo Jenå och Jan Ove Olsson om hur man utbildar en unghäst till S:t George och om hur bedömningsmomenten går till. Jag kanske byter inriktning nu, who knows – Viggi i passage nästa? ;)
 
Jag, Corre och Linsan är det morgonhurtiga gänget så vi var i stallet kl 7 och red ut en sväng, och jag red en liten räcerponny haha!! Familjen skulle vara borta så jag fick ta en tur på den lilla, alltid kul att sitta på ponny! :D Viggson fick sig en backbacka tur i det sköna vädret, hon är lite lurig nu när hon går i liten hage och inte rör sig så mycket så hon får små utbrott lite nu och då för ingenting lixom.. Det spökar lite i hennes hjärna vilket inte är superkul när hon vänder och drar och jag sitter barbacka och försöker klamra mig fast haha ;) Benet är i alla fall inte varmt och hon haltar inte i skritt, trav kollade jag inte idag..
 
Jag kommer att vara hemma runt 11-tiden ikväll och sedan är det upp till stallet igen kl 06.15 för att fixa iordning, lasta hästen och vara tillbaka i kungsbacka igen kl 9 imorgon på morgonen.. Ingen vila ingen ro haha! Men jag längtar så tills behandlingen, det känns mer än behövligt nu i och med henne feltramp/vrickning/låsning vad det nu är, time to get some help!! :)
 
#1 - - Linsan plinsan:

Snart är ni ute och tävlar igen. Lycka till imorgon och tack igen för att du tar hand om prinsen. <3