Den senaste tiden i bilder

Long time no see. Jag har varit i Göteborg under GHS och var där från onsdag till söndag och gick i en liten bubbla. Linsen fick äran att ta hand om min prinsessa som fick några dagars vila. Ett break var nog välbehövligt både för mig och henne, jag fick ny motivation under helgen och skrutt fick ladda om. Jag har väl hamnat i en svacka självförtroendemässigt och tycker inte att jag får till det riktigt i ridningen med V, att jag inte gör ett bra jobb och överanalyserar dessutom såklaaaart allt. Tror problemen med vänterbogen börjar bli värre igen också.. 
 
 
Det var helt sjukt kul att få jobba som press under dagarna i Scandinavium, vilken praktik jag har va!!! Kollat på framhoppning, fotat massa fina hästar och lyssnat på stjärnorna när de haft presskonferanser. Fatta vad cool jag kände mig med mitt band och min kamera. Hur ska jag kunna vara "vanlig" människa nästa år och stå i kö och sånt ;) ?
 
 
 
Köpte en ny räcerhjälm också, längtat länge efter att få köpa en och nu var det dags, studentkassan är tom men det är ju ändå säkerheten först som gäller och KEP klarar de högsta säkerhetskraven ! 
 
Här är lite av det jag fotade under helgen ! :D