Ren och skär lycka!

Igår var tanken att tömköra lite i ridhuset, men vädret var ju helt klart för underbart för det. Jag slängde på en filt och gav mig iväg på en barbackatur i eftermiddagssolen i TRÖJA!!!! Ja, det var helt sjukt varmt ju så jag behövde inte ha jacka på mig. Och jag red ute. Och solen värmde mig, haha!
 
Jag red på fältet bakom stallet och hade tanken inställd på att åka av, ett sidoskutt barbacka och jag hade glidit iväg ;) Men ojoj, vad underbart det var, en överlycklig Viggson galopperade över gräset och mig på med ett leende från öra till öra. Hon var mjuk och fin, galopperade runt och härligt (om än snabbt) och det kändes lite som på film typ när man flyger fram över gräset med en lycklig häst. Hon lyssnade på allt, framåt, bakåt, höger, vänster och sidvärts. Red kanske 20 minuter bara för sen gav mina ljumskar upp haha ;)
 
Idag väntas hoppträning som jag hoppas går bra efter en massa underbara pass ute i solen de senaste dagarna. Ska visa Ted filmen från tävlingen och se om jag kan få någon kommentar.