Och jag red

Idag kan jag faktiskt säga att jag höll min plan fullt ut. Jag hade stöd, jag red ordentligt, jag så till att ha henne med mig och inramad och hon var superduktig, sög tag i alla hinder. Om jag är med henne så är hon med mig, simple as that! 
 
Väldigt rolig dag idag helt enkelt och solen sken till och med på oss. Mamma ärade oss med sin närvaro och åkte ner och kollade på oss, eller kollade och kollade, andra rundan tror jag hon såg hela kanske men annars var det mest genom fingarna haha ;) Väldigt kul att få krama om henne iaf och dessutom sponsrade hon de två fina rosetterna som vi "vann" (sjukt dåligt att man måste köpa dem om man vill ha dem...).
 
Pappa skickade med lite olja att spreja handtagen till lemmen med för den kärvar lite, eller kärvade snarare för nu är handtagen (kanske inte kallas handtag, fästen? spakar? ingen aning nu när jag tänker på det) smörjda och glider fin fint. Tänkte på det idag igen när jag mockade ut släpet och backade in det igen, är för övrigt ganska bra på att backa släp asså, men hur lyxigt är det inte att ha ett eget släp!? Det är verkligen en otrolig frihet när man har häst och är ute en del!! 
 
Dreamteamet LiMat (coolt namn va, Linn & Mathilda) kommer för alltid att få planera tävlingar tillsammans så vi kan grooma och coatcha varandra. "Everything is awesome... everything is cool when you're part of a team...!"

Älskar att jag typ fick en rocklåt ashögt ;) hatar btw svängen till ettan, hur tänkte de?