Energy boost

Helgen kom och gick alldelses för fort måste jag säga, det var längesen jag var så social på så få dagar haha! Fredag: Bjuden av Linn och St Petrus på grillpremiär med underbart god mat (och sällskap).
Lördag: Saknade Madde kom på besök för en lunch på Waynes Coffee, som för övrigt är en omgjord lägenhet typ så det var himla mysigt att hänga där. Sedan gick vi och skaffade en ny tatuering på ovansidan/utsidan mitt högra knä. Jag älskar tatueringar och vill typ göra något mer, större men vågar inte (och får nog inte för mamma haha) så det fick bli en liten men sjukt snygg text – tycker jag då. Jag älskar den och blev mer än nöjd, kmr bli så snyyyggt i sommar med shorts till ;)
Sedan på kvällen gick jag till ett härligt gäng med ettor (egentligen tvåor nu men de kommer för evigt vara ettor) som jag inte träffat på sjukt länge och drog en vända på stan med dem och dansade lite :D Längesedan tant Mathilda rastade sig så det var uppskattat!
Söndag: Bästa Moatoa kom föbi på en snabbträff innan de drog tillbaka till Linköping igen, alltid för lite tid när vi ses, skulle behöva en vecka minst!! 
 
Annars har jag börjat jogga med Viggson Diggson på lite grusvägar och hon är så himla bra nu. Hon är mjuk och fin i sidorna, inte alls så stel i vänster och hon har ett jävla tryck i bakkärran nu så hon bara flyger fram och jag sitter där och fångar upp. Nej, hon känns väldigt fräsh och fin nu, får väl se hur länge det håller haha! Men jag tror det är för att hon står i liten hage och laddar upp sig hela dagarna, att hon inte springer bort all energi i hagen med hennes tre kompanjoner som ALLTID röjer gärnet. Skitkul att de har så roligt såklart men en liiite mindre hage där man i alla fall kan se hela hagen och endast en kompis, kanske två, tror jag att hon mår bra av just eftersom hon är så känslig för ALLT.. ;) Nej, det blir nog sandhage tills vi flyttar, det är mindre än en månad kvar nu så det överlever hon, speciellt nu när hon sätts igång igen. Stallet kan inte erbjuda någon mellanhage till henne och att gå från liten sandhage till en enorm beteshage med tre vänner i känns inte som det bästa alternativet för Viggi nu när hon precis blivit bra... 
 
 
 
 
 
TATUUUU BABY!!
 
ACTUALLY, I CAN