Jag + Viggi + hoppa = SANT

Herregud vilken känsla det var att hoppa lillhästen idag, det var som att sitta på en annan häst än den jag hoppade förra veckan. När stefan rättade till bäckenet på henne och lossade korset fick hon verkligen tillbaka sina underbara språng, bättre än jag känt henne hoppa innan till och med! 
 
Vi skuttade runt på en liten bana på 70 cm med hinder som hon aldrig hoppat innan och hon tittade knappt två gånger innan hon hoppade. Det märktes hur kul hon tyckte det var och hennes språng var verkligen lätta, luftiga helt underbara! Älskar bara att rida min lilla pålle mer och mer för varje dag, tror jag hon har en del hopp i sig :D 
 
Tur för mig att bästa Alex var där och fångade det på film, blir en bildbomb nu så kommer filmen senare.
 
Dålig bild men vilken känsla...!
 
 
 
 
#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Härligt att det gick bättre sen bäckenet blev fixat :)) <3

Svar: Ja det märktes verkligen hur låst hon var stackarn! :))
Mathilda Nygårds

#2 - - Ida - foto & häst:

men åh så härligt! :D

Svar: Jaa verkligen :))
Mathilda Nygårds

#3 - - Kajsa:

KUL! :)

Svar: JA:D
Mathilda Nygårds