Inget liv i luckan idag

Idag var skrutt tillbaka till sitt vanliga jag, kan ha något att göra med att hon gått i stor gräshage hela dagen och kände sig lite trött efter det. Vi red i alla fall på utebanan idag igen, för att inte avsluta med ett lite för okoncentrerat pass, och hon var superduktig. Travade ett halvt varv på linan bara för att se hur hon var men det var inget liv i luckan där och hon var duktig hela passet. Sista intervallen fick jag den där skön känslan när de tar lagom stöd på bettet och travar på med lite längre säkrare steg, hade kunnat travat runt i en evighet på mitt rumpetroll. Helt underbart att rida igen, älskar det!
 
Det märks dessutom att V har växt en del både på bilder om man jämför men också på utrustningen. Red med förbygel idag och jag fick spänna ut den tre hål för att den skulle sitta bra, hela tre hål! Är imponerad över Viggsons expandering, haha ;) Kul att hon växer i alla fall, märks i ridningen också att hon mognat lite, känns som man sitter på lite mer häst nu.
 
Lisa fotade massa, massa fina bilder på mig och mitt troll.