Trött

Motivationen tryter. Nu är vi på sluttampen på vår konvalescens och jag gör allt jag kan för att motivera mig. Dock är jag nu väldigt trött på den här vilan och trött på att inte få motinera och motivera min häst. Försöker vara i stallet så länge som möjligt, älskar att gå runt och pyssla och fixa men det finns en gräns när det inte går att fixa mer. Jag har storstädat alla skåp, fixat all förvaring, putsat all utrustning och framför allt putsat på skrutten. Betar henne lite varje dag, ibland en snabbis och ibland länge, och jag borstar och masserar och gör allt jag kan för att underhålla henne lite. 
 
Saknar att spendera tid med henne, nu har jag gjort allt runt-omkring-arbete jag kan och mer kan jag inte göra. Vill vara längre i stallet och rida och spendera den tiden med henne. Fixar som sagt med allt som går för att få hänga lite extra i stallet men sysslorna har tagit slut. 2,5 veckor kvar nu och det är ju bara att fortsätta som jag gör även om jag nu är trött på att bara låta henne gå mellan en box och en hage på 5x8 m. 
 
Tycker väl att bloggen går lite på tomgång också nu, vill ju skriva roliga inlägg om allt jag och Viggson hittar på. Blivit ett väldigt långt uppehåll med det nu, men hoppas vi snabbt är tillbaka igen efter påsk med lite andra inlägg som omväxling!
 
 
#1 - - Anonym:

Matto Matto, förstår hur du tänker och känner. Du är verkligen tålmodig och flitig. Hoppas sista tiden här går så fort som möjligt. Du gör allt du kan så ge dig själv lite cred❤️