Tankar

Jobbveckan är slut och jag har nu en veckas ledighet framför mig vilket känns underbart :) Har varit en bättre vecka med jobbet då jag fått koll på allt och slutat i ganska normal tid de senaste dagarna. Har dock varit en jobbigare vecka då jag har tänkt alldeles för mycket vilket jag gör ibland och att man sitter i en bil 4-5 h varje dag gör att det finns mycket tid att tänka...
 
När jag väl kommer igång tänker jag på allt; livet, dagen, veckan, problem, lösningar, framtiden, det som varit, allt jag är nöjd med osv osv, det kan hålla på i en evighet. Jag har trots det ändå lärt mig att sluta tänka och göra nått annat. Stallet är bästa platsen för det såklart och Viggson är min klippa i livet!
 
Har bara grävt ner mig (igen) på vad jag vill göra med livet, vad jag vill jobba med och om jag verkligen är på rätt väg. Kommer alltid fram till samma sak och det är att just nu är det bra som det är och jag varken kan eller bör ändra något just nu. Det är så mycket jag vill och jag ser så mycket av det framför mig men vet att det på långa vägar inte kommer ske på flera, flera år och det är det som gör det jobbigt för om jag vill något så gör jag allt för att det ska ske så snabbt som möjligt. 
 
Jaja, detta kommer och går i perioder och nu släpper jag det förhoppningsvis för ett tag och kan njuta av min ledighet. Ska bertätta om min stjärna imorgon och vad vi har gjort i veckan, kan i alla fall säga att vi börjar ta oss ;)
 
Min bästis!