Trött jao

Innan min utläggning om hur trött jag var idag kan jag ju säga att gårdagen faktiskt var värd en dödsseg dag. Trött är dock bara förnamnet för vad jag var idag, fick den briljanta idén att gå ut igår för att jag hade hört så mycket om hur bra och underbart det var på måndagar. Drack massa redbull och agerade chaufför, skulle ju upp och jobba idag som vanligt, kl 6 för att vara mer exakt...
 
Yes, 3 h sömn (och då gick jag ändå tidigare från klubben) innan klockan ringde och en zombie tog på sig arbetskläder och gav sig av. Jag har idag utvecklat en teknik för att powernapa med ögonen öppna samt konstaterat vilka små pustar, skratt och ansiktsuttryck som fungerar bäst för att skapa ett sken av att man är med i samtalet ;) 
 
Sov lite när jag kom hem innan det bar av till stallet och sen tog jag en härlig barbackatur i skuggan med skrutten. Det var hoppträningar under kvällen sen så jag stannade och kollade lite, alltid lika lärorikt och snart kanske vi kan vara med!