Tomt

Ja, idag borde det inte bli ett inlägg utan vara tomt på uppdateringsfronten för jag har faktiskt inte så mycket att skriva, inspiration noll... 
 
Kan dock sammanfatta dagen såhär:
 Skorna fick sitta på under hela jobbturen idag då det baara var ca 24 grader.
 
 Jag har genom den hårda vägen insett att det än bäst att diska en matlåda direkt efter jobbet och inte en vecka seanre.
 
 Jag har tyvärr konstaterat att jag förmodligen är en missbrukare, en missbrukare av o´boy! Morgon, middag, kväll och lite där emellan severas det.
 
 Jag har också konstaterat att min pålle är otroligt trafiksäker; bilar, släp, moppar, cyklar, älgar `you name it´ och hon tacklar det.
 
 En skön joggrunda på grusvägarna med en superduktig havremoppe fick avsluta dagen.
 
Detta sköna gänget kör jag förbi varje dag!