De Niro Roberto

Har glömt visa mina underbara stövlar som jag köpte i Falsterbo. Dragkedjan på mina gamla gick sönder för nån månad sen så det var dags för ett par nya, måste dock säga att jag faktiskt har haft dem sen jag var 16 år så de har ju hållt väldigt bra, kämparstövlar ;)
 
Är i alla fall kär i dessa nya, måste bara gå in dem lite mer för de är fortfarande otroligt tajta och måste sjunka ihop lite då de är en hav centimeter för höga i knävecken. Väldigt nöjd med köpet och bara väntar på att de ska göra mig till en stjärna nu!
 
 
 
 
#1 - - Felicia Christensen:

Fina!

#2 - - JUNITJEJ:

Snygga stövlar!

#3 - - Julia :

Åh, en riktig investering! Hur känns de att använda? Minns att mina ridstövlar tog ett tag att "gå/rida in" innan de blev riktigt bekväma.

Svar: Ja, jag älskar dem, hoppas bara de är lika sköna att rida i men det tror jag :) Brukar laga mat och diska och gå runt i dem hemma så de blir skönare varje dag men ja det lär ta ett tag att "gå in dem" innan de känns riktigt sköna.
Mathilda Nygårds