Plan til you die

Är ju som sagt ett big fan av att planera och styra upp saker och till största del är det Viggsons liv som faller offer för min hjärnas överakiva planeringstalanger. Som tur är faller detta precis i linje med vårt hoppteams uppgift att till efter nyår ha planerat tävlingssåret fram till en bit efter sommarvilan. Hehehe, I love it! Har nu fått en ganska bra översikt på ungefär hur jag har tänkt mig vårens tävlingsupplägg. Lite skkrittvecka och sommarlov inplanerat och däremellan hoppas jag på att komma iväg på i alla fall 90% av de tävlingarna jag har planerat in. 
 
Jag har försökt att välja tävlingar som är i närheten för att spara bensinpengar och såklart även för att det är skönare att tävla nära hemma :) Sedan får jag helt enkelt se hur våren blir eftersom min fattiga studentkassa kanske väljer att försvinna snabbare än jag planerat... Jag vill ju varva träning och tävling så gott som det går och cashen drar iväg snabbt nu när man börjar komma igång och åka iväg lite med kräket! 
 
Sedan kan man ju egentligen inte planera något alls med hästar, klart man alltid måste ha en plan och ett upplägg som man förhoppningsvis kan följa men hästar är ju hästar och unghästar är ju trots allt unghästar. Jag om någon vet hur det är att planera en vår för att sedan få ett telefonsamtal att hästen hoppas på tre ben... Men vi tog oss igenom det och har om något blivit starkare av det, 2015 känns som vårt år! :)
 
 
#1 - - Josefine ♔:

Åh vilken fin blogg du har :D Är likadan gällande planering och sånt också, lite roligt faktiskt ;)

Svar: Tack så mkt, vad kul att höra :)) hahah, ja vad är bättre än känslan efter att ha planerat veckan eller månaden eller året och sedan kunna vara lugn och slappna av ;)
Mathilda Nygårds