Löfte

Jag lovar härmed att från och med nästa vecka uppdatera mer här! Jobbar min sista vecka nu och med bloggen som bevis vet vi ju att det har varit en riktig riktig jobbsommar för mig och inte mycket tid över till annat än hästen faktiskt, sorligt men sant. Nej inte så sorgligt egentlgien, jag har faktiskt haft en riktigt bra sommar, pengarna behövs så kommer känna underbart när sista feta lönen kommer och det gör sommaren väl värd jobbet. Dessutom trivs jag jättebra på jobbet och älskar att köra runt i min gula lilla räcerbil, så sommaren har gått snabbt men varit rolig. Att varje dag åka ut och träffa Viggson är ju såklart höjdpunkten och kan vända vilken dålig dag som helst och gör en bra dag bättre! 
 
Tillbaka till löftet, kommer ha mycket mera fritid och eget ansvar med mycket självstudier nu i höst vilket passar så himla bra när man har häst, man är lite mer flexibel med tider hit och dit. Det lämnar mer tid att pilla med bloggen och skriva och så :) 
 
Viggson verkar för övrigt bli tröttare av sitt lov och jag likaså, vi behöver snart kicka igång oss igen men än återstår 4 dagar i det lugna. Att inte ens orka hålla upp huvudet när man spanar på grannen vittnar om en seg pålle och jag känner mig precis likadan, haha!