Under the sun, where we belong

Solen var ute och tittade fram idag, dock tillsammans med lättare stormvindar! Men men inte skulle väll det stoppa mig och min ädle springare. Gav mig ut med min övertända vän med siktet inställt på galoppbanan. Hoppade upp när jag kom fram för att låta henne gå av sig lite energi med mig bredvid istället för på :)
 
I vanliga fall absolut hatar jag vind då det alltid är motvind vilket håll man vänder sig åt. Men idag måste jag nog erkänna att det hjälpte mig att få Viggi att springa av lite energi. Det blåste så totalt motvind att jag nästan blåste av hästen men det stoppade också upp henne lite. Vi galopperade på i ett varv åt varje håll vilket blev en liten lagom andra tur utomhus.
 
Både jag och Viggi skrittade hem mycket nöjda och glada. Så skönt att rida utomhus! 
 
Nu blir det en skön kväll med vänner och fira lite thanksgiving och käka massa maaat :)