Monday Funday

Aaah ny vecka då, wihooo.. bara 4 dar kvar till helg nu! Nej men veckostarter är väl sega för alla, kul om man har haft en bra helg som man kan leva på iaf mån-tis :) Vi va i Central park. Ja jag vet att det är efterblivet att jag var där första gången i igår när jag bott här tre månader nu men men bättre sent är aldrig som de så fint heter!
Parken är underbar iaf, ser verkligen ut precis som i filmerna och som jag hoppats. Gaalet många människor som springer där, underhållningen för dagen blev att kommentera alla, men dom är ju ändå duktiga som ger sig ut. Kmr bli riktigt svårt att vänja sig av med att kommentera folk man står brevid när man kmr hem sen, lär väl göra både en och två tabbar då.. jaja senare problem haha!
Blev många fina bilder som alltid är kul. Vi turistar på här asså med kameran i högsta hugg, man är ju inte ensam eller värst vad man är gör vilket alltid känns tryggt att veta :)
#1 - - Anonym:

Åh Matto vilka sköna bilder, avis? Ja. Hoppas få strosa där med dig när vi kommer...Längtar...

#2 - - Anonym:

Va, va konstigt, tyckte precis jag skrev en kommentar här men den försvann tydligen, cyberspace? Ville bara berömma dina sköna bilder, hoppas få se det "på riktigt" snart, med dig..hand i hand.. strosande...

#3 - - mig:

haha asså båda kommentarerna syntes ;) men ja de blir awesome när ni kmr, inte sååå långt kvar !