I'm swedish and I know it

Idag har vi haft den bästa brunchen på länge asså, vi är grymma kockar om jag får säga de själv. Liiite misstag här och där men är de någon som kan klaga på resultatet, naaaj!! Iaf så kmr jag antagligen vara mätt resten av dagen, skulle kunna rulla ner för trappan tror jag men ska försöka hålla mig på fötterna. Blir iaf gymmet ikv vill jag lova! Inget får ju lov att påverka beach 2012. Tricket är att vara ute i good tid så börja för en månad sen, lär väl sluta snart med.. Men ska försöka hålla träninge nvid liv asså, försöka ;)
Vi kände oss svenska idag iaf, som vi ofta gör nu tkr jag, rulltårta och vetebullar.. lite chocolate chip cookies med för att göra amerika nöjt! Vet att ni är avundssjuka..
#1 - - Anonym:

Herrejösses va mycket gott du kommer att prestera när du kommer hem! Riktigt snygga bilder, ska nog gå och ta en fika nu, hmmm, Marie-kex och te...en annan division helt enkelt