Skratta åt livet innan livet skrattar åt dig

Ja asså efter dessa dagar är det enda man kan göra att ha ett happyface, skratta lite åt det haha.. Måndan var vi ensamma med tre små barn. Börja med att den ena spyr på hela linn och köket, jag blir lämnad att torka upp. 30 min senare börjar nästa, i soffan, jag får städa upp. Sen somnar dom för att vakna och spy lite mer på Linn, haha är så glad att jag slapp bli dränkt för ett tag sydde jag nästan för alla andra gjorde det! De löser av varanra med spyor lite här och var tills mamman kmr hem och hjälper oss.
:)
Tisdan sen fick jag och Linn uppdraget att köra Jesscia och barn till Newark ariport vilket vi var lite nervösa för. Såklart var vi sena och det är inte lätt att hitta på motorvägarna här, men vu lyckades dit på första försöket :) Hem däremot är en heet annan historia. Karta och verklighet uppenbarligen två helt olika saker. Vi hamna åt helvete för att sedan köra ännu mer åt helvete tills vi var halvvägs till NY och kört igenom två tullar och inte hittat en enda avfart att kunna vända på... Båda va på gränsen till sammanbrott ocg i pricip gav upp och sket i det. Linn kör och ställer sig i fel körbana vid rödljuset, asså i den som kör åt andra hållet, men ingen av oss bryr sig haha, tills lastbilsgubbarna kolla väldigt mkt på oss så backas hon lite smidigt och kmr in i rätt kö..
Intressanta dagar minst sagt, men vi skrattar åt det så här två dagar senare :))